Žilka optik studio

Rezervační systém s příběhem

Navýšili jsme počet rezervací o 30 % vyprávěním příběhu značky na webu
UX & UI design vývoj webu ilustrace vizuální identita fotografie 3D grafika animaceUX & UI design vývoj webu ilustrace vizuální identita fotografie 3D grafika animace
UX & UI design vývoj webu ilustrace vizuální identita fotografie 3D grafika animaceUX & UI design vývoj webu ilustrace vizuální identita fotografie 3D grafika animace

Problém

Filip Žilka rodinnou optiku přetvořil roku 2004 na optické studio, které aplikuje jedinečný přístup k prodeji obrub. Své výrobky neprodává online, zakládá si na osobním přístupu a zážitkovém výběru. Jeho systém plánování doposud probíhal ručně, nebyl časově efektivní a neodpovídal standardům prémiové služby. Rozhodl se nás proto oslovit s jeho modernizací, která zlepší zákaznickou zkušenost a firmě ušetří čas. Kromě toho i s přestavbou interiéru studia chtěl něčím ozvláštnit svou webovou stránku.

 

řešení

Po několika rozhovorech s klientem jsme pochopili, že online registrace musí hrát v celé realizaci prim, nicméně takto vyhlášené optické studio se silnou estetickou kulturou, nelze spojit jen s obyčejným rezervačním formulářem.

Primárním cílem bylo tedy plně digitalizovat rezervační systém a současně odvyprávět preciznost a osobní přístup studia Žilka v podobě příběhu značky


Nový rezervační systém je svým přesahem do interního workflow naprosto unikátní a je navržen tak, aby byl vyhovoval specifickým potřebám studia.

Vizuálním příběhem brandu Žilka nás provází rotující Fabergého vejce, které symbolizuje know-how studia. Průchodem webu se uživatel setkává s hlavními osobnostmi studia, kde skici přibližují jejich specializace a role ve firmě. 

Na webu současně představujeme vybrané světové designéry brýlí. Autorské fotografie doplněné o další geometrické prvky odhalují záměrně jen část nabídky Žilka Optik Studia a lákají tak uživatele k návštěvě a nezapomenutelnému zážitku.

 

Realizace

Navrhli jsme designovou webovou stránku na míru vč. osobitých ilustrací zaměstnanců. Web jsme doplnili o 3D model tajemství skrývajícího vejce Fabergé a nejdůležitější složku - jednoduchý rezervační formulář.


Interní systém pro správu objednávek a volných dní, jsme navrhli tak, aby byl přístupný pohodlně jak z desktopu, tak mobilu a různých účtů najednou a zaměstnancům opravdu šetřil čas. Díky němu už se mohou den dopředu podívat, jak budou mít obsazený den, což s předchozí kombinací papírového diáře a online objednávek nebylo možné.

 

Výsledek

Nový web s rezervačním systémem zvýšil počet relevantních objednaných zákazníků o 30 % a pomohl firmu přiblížit ke klientům, kteří ocení nejen příběh značky, ale také nekompromisní kvalitu nabízených služeb.

 

Web Vizuál Strategie

Chcete vidět víc?

Mrkněte se na to, jak jsme řešili naše další projekty.

Ostatní projekty

Kontakt Buďte s námi v kontaktu

Agentura GEN

Náměstí Winstona Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3-Žižkov

+420 777 033 438

zdenek@agenturagen.cz

Kontaktujte nás

Přání, pochvala, nové zadání? Nebo se nás jen chcete na něco zeptat? Využijte prosím formulář níže. 

Vaše zpráva byla odeslána, děkujeme.